wtorek, 9 kwietnia 2013

I Know You Care


I know it wasn't always wrong
But I've never known a winter so cold
No I don't warm my hands in the coat
But I still hope
'Cause this is how things ought to have been
And I know the worst of it
Wasn't all that it seemed

jutro babcia ma zabieg. oby przeszedł zupełnie pomyślnie. zostaję sama w domu więc będzie trochę czasu na wszystko.. mam zamiar porysować. eeem. a jutro możliwe, że grill. zobaczymy jak to będzie.. nie mam ani siły ani ochoty na nic. siedzę w domu i robię nic a powinnam się znacznie więcej uczyć.. coś niby zrobiłam ale to i tak zbyt mało. może znów przejdzie na farcie..

dzisiejsza 'laba' bije wszystkie inne. ledwie zdążyłyśmy minąć most i prawie schodziłyśmy na całkiem bezpieczną ścieżkę, gdy nadjechał swoim rowerem.
-dziewczynki gdzie wy się wybieracie? laba.?
-no taaak.
-to wracajcie do szkoły. macie jeszcze pół godziny..
 zabawne.. (to depresja)

 You look at me it's like you hit me with lightning.

już powoli padam.. moje siły się wyczerpują. zbyt późno chodzę spać. zbyt dużo jem. oooh. pożalę się jeszcze troszkę. wystukam jeszcze parę słów... mam lenia.

za jakieś 100 wyświetleń będzie 2 000. trochę przerażające. ale Ameryka też patrzy a czasem nawet i Rosja. błeh.

idę zapalić..
'Breath your smoke into my lungs'

dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz