środa, 19 grudnia 2012

One Day

dziwny dziś dzień. nie w negatywnym znaczeniu. w pozytywnym właśnie. zaskakujący.
nie napisałam nic na sprawdzianie z pp, choć pewnie trochę bym mogła, ale głowa mi pękała. z historii jak mi siądzie to będę w szoku. bo zupełnie to zlałam. na wf polonez. po szkole do rynku, do empiku. przyszłam do domu i się położyłam. znów był taki dzień co nie byłam w stanie podnieść nawet głowy. spałam wśród takiego hałasu. jakoś mało mi to przeszkadzało jak panowie ucinali, piłowali i Bóg wie co jeszcze robili przy meblach do kuchni. jak już byłam w miarę do ogarnięcia, poszłam wydrukować odprawy. kupiłam sobie całkiem fajny blok A3. teraz trzeba zacząć rysować. niestety nie mam niektórych ołówków co by mi się przydały. no nic. może jakoś sobie poradzę. poszłam się zobaczyć z Olą, później z Edytą no i również z Sz.. przyszłam do domu i się pakuję. tyle czasu już to trwa, ale jakoś mi to zwisa i powiewa. trochę mi zimno....

wczoraj też było śmiesznie à la 'mamo ale ja w samych skarpetkach'. 

nie pozałatwiałam sobie wszystkiego co miałam załatwić.. chyba za dużo palę. znaczy ogólnie chyba to nie jest dużo, ale sam fakt.. ciekawe jak to będzie w Anglii. to co pijemy.? żuuuuul ze mnie. no ale już nic na to nie poradzę.. 

wigilia, sylwester, dni powszednie. wszystko co mnie mija tutaj.. jeeejciu. to jest takie głupie.. mam nadzieję, że tam coś się będzie działo.. że zobaczę Londyn, że nie będę żałować tego wyjazdu... może na pracę się załapię.. kto wie.. teraz mam 50 £. może starczy... Basi mam zakupić cały wagon zielonych LM. heeeh. tak to bywa.. 

pasuje się ogarnąć. pasuje coś zrobić. pasuje się wziąć za siebie. pasuje skończyć się pakować... ale jak.? kuuuuurczę. 

'All be there for you...'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz