poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Znaczenie

Angielski to jest komedia. Komedia niczym z dramatu Moliera. Już po prostu mam dość. "zakładam" zeszyt do angielskiego. nie wiem po co. chyba po to żeby miało się co niszczyć. w sumie to kartki z niego będzie można wyrywać. ale przecież nie będzie mi się chciało go nosić. 
Gadałam dziś sobie z Basią. lubię z Nią pisać. ale zawsze jak to robię łzy napływają mi do oczu. do tego nie da się przyzwyczaić. nie da się przyzwyczaić, że oni są tam a my tu. że jesteśmy oddzieleni. 

dzisiejszy angielski nie poszedł mi chyba najlepiej. zobaczymy jak będzie. dziś troszkę się uczyłam. ale nie wiem czy tyle wystarczy. to też zobaczymy jutro.po jutrze teatr. mam nadzieję, że trochę lekcji nam ubędzie. można oszaleć już. na matematyce wyjątkowo mi biło. wszystko przez to, że mi się mózg gotował. a Piotrek musiał tego wszystkiego słuchać... Edyta się wcześniej zwolniła. nie było już jej na 2 ang. i matmie. w sumie myślałam że z matmy będzie kart. ale pytała Izę(?) 

o kuurczę jutro już to bierzmowanie. nawet nie wiem w co się ubrać, żeby było jakoś stosownie. w sumie i tak będę wyglądać jak bym to ja była bierzmowana. oby mnie buty nie obgryzły...

a teraz takie starocie..;

"Wrrrrrrrrrrrr, nie znoszę nauki, nie znoszę normalnie.
Dajcie mi przerwę świąteczną,
śnieg,
muzykę,
kawę.
No i w sumie nie obraziłabym się gdyby...
No.
Również herbaty z cytryną mi brak..
Tej pitej gdzieś.. byle by nie w domu..
Śniegu skrzypiącego mi dajcie co o zmroku mieni się..
Dajcie mi...
Dajcie mi odpocząć od nauki...
Mimo, że w ogóle się nie uczę..
Dajcie mi ten właśnie spokój duszy..
o tak.. Dajcie mi.."

"kawa zdębiała, oszalała?
wstała i powiedziała:
koniec"


"dosięgnąć Cię.
powiedzieć cześć.
stanąć na wskazówce.
tak by czas zatrzymał się.

w tej chwili.

w chwili spojrzenia.
czas by stanął.
wstrzymał oddech.

pomóż mi sięgnąć po czas.

pomóż mi.
włóż klucz.
i przystopuje.

przystopują wskazówki.

ale nie w mojej głowie.
czas biegnie nie ubłagalnie.
może on też za czymś ugania?
tak jak ja. dąży do stabilizowania świata.

dla mnie czas się zatrzymuje gdy widzę Ciebie.

zamieram i w duszy beztrosko sie śmieje.
bo ja nadal tak bardzo kocham Ciebie.

doganiam w tedy czas.

dosięgam go.
i stoję na wskazówce.

uczucia szybko przelatują przez moje serce.

kocham. płacze. tęsknie. zazdroszcze.
lecz zeskakuje z tej wskazówki
bo wiem że Tobie się śpieszy.

i tak mijają spotkania.

chwila zamarcia.
zwątpienie.
i nadzieja."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz