piątek, 7 września 2012

180

-Janczyku ! W dniu Twych urodziny życzyMY Ci wszystkiego najlepszego.
-Dużo sexu oczywiście, nie można całe życie jechać na własnej ręce ;)
-Co pisałem ja sam tutaj , a co Patorkę to się napewno domyślasz :>
-Ty Pizdrulkę jesteś po prost
u mało kreatywny, no ale co zrobisz. ;p
-Dobra, dobra, odezwała się kreatywna, weź cwaniaro napisz coś sensownego , nie masz fb to nie istniejesz ♥
- Na pewno bardziej kreatywna niż Ty, poza tym to że masz fb nie znaczy że jesteś fajny! I może by tak zlożyć życzenia a nie jakieś durne konwersacje. A więc;
P; zdrowia,
D; spełnienia marzeń,
P; wytrwałosci w abstynencji,
D; udanej pielgrzymki na Bączą,
P; architektury gdzieś tam w uj uj daleko,
D; ujemnej delty na maturze.

Oryginalni MY ;*
P.S. Tutaj mały bit na udana zabawę. -http://www.youtube.com/watch?v=a7fkl60eSzQ
 
 
 
 no to tak wyglądały życzenia od Moich.. każde inne to już nie to samo. czyli innymi słowy i już szczerze powiedziawszy- mam osiemnaście lat, piszę 180 post a zapowiadana pogoda na wczoraj to 18 stopni. jakoś nie jest mi z tym dobrze. ogólnie to jest nazbyt stresujące. bardzo dziękuję za wczoraj, za przedwczoraj, za dziś również. kocham Was i nie wiem co bym zrobiła gdyby miało mi kiedyś Was zabraknąć. naprawdę nie wiem.. ucieszył mnie telefon od babci. jakoś tak mi się lepiej zrobiło. ale dzisiejsza koperta.. do tej pory mi głupio.. 
 
wierzę, że 22 września będzie naprawdę zajebiście. i zajebiście będziemy się bawić. i to będzie impreza, którą każdy będzie świetnie wspominał. w to wierzę. to już za dwa tygodnie. już za dwa tygodnie. 
 
 a ogólnie to teraz odliczanie... jeszcze 10 dni. jeszcze tylko dziesięć dni. dni tych jest 1 0. kocham Cię. i czekam aż dołączysz do grona. 
 
dziś pierwsza młodzieżówka w tym roku szkolnym... kuuurczę. nie chce się wierzyć, że wszystko tak leci.. 
 "Kiedy spotkasz w mieście jeża to do rynku szybko zmierzaj."


"Francja, elegancja, Szczerba, niepełnosprawne dziecko."

brak weny twórczej, inwencji, espritu, jakiejkolwiek kreatywności i pomysłowości. brak twórczej postawy i  twórczego myślenia.energii również brak, a o obrotności oraz zaradności już nie wspomnę. ale od czego jest słownik synonimów. 
 
boję się co tu może być jak ja zacznę pić.. eeeh.. na razie nie jest mi to dane.. więc czekam.. może ktoś się domyśli i zaproponuje.
 
 Powiem to nazbyt wulgarnie... ale przelizałabym się z Tobą... wiem, wiem. przepraszam...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz