sobota, 8 września 2012

9.

tak, że ten no. jeszcze 9. kocham Cię. i czekam, aż dołączysz do mnie i pójdziemy sobie na piwko. pod parasolki czy coś. uwierz mi czekam na to. i kiedy razem się upijemy. w sumie to nawet już rozmyślałam o Sylwestrze... fajnie mi się z Tobą pisze sms. fajnie tak móc odpisać Ci na sms.. naprawdę cieszy mnie to może też na 30 dni będzie gg na telefonie. zobaczymy, bo coś hasło nie wchodzi..

za tydzień u Gluty. fajnie by było, jak by udało się zorganizować. omomom.

po jednym piwku.. skończyłam z abstynencją od 10 kwietnia 2010 roku. wytrzymałam bez jakiś większych problemów.

plany na naszą 18 już są. teraz tylko trzeba będzie je realizować. ale alkohol trzeba mi będzie trochę ograniczać, bo coś czuję, że szybko mnie weźmie. się zobaczy...

lubię wczorajszy dzień. podobał mi się.

nie ma po co jeździć do galerii. nie ma tam nic konkretnego. nic co by się chciało mieć. trzeba pochodzić po sklepach i kupić jakąś tunikę, sukienkę lub ostatecznie bluzeczkę. zobaczymy...

dziś niezbyt przyjemny sen..

z dziadkiem w miarę dobrze. dziś przywieźliśmy Go do domu.. co prawda wypis ma dopiero na jutro.. ale udało się jakoś to ominąć. boję się o dziadka. o babcie też... jak to będzie.?

Kocham właśnie Ciebie.! i nie zapowiada się bym kochała kogoś innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz