czwartek, 20 września 2012

miało być: FAN

Wszystkiego najlepszego Dziadziu.
Dziś kończyłbyś 69 lat między nami. bardzo Cię kocham i tęsknię. mam nadzieję, że już Cię nic nie boli i radujesz się już w niebie. smutno jest tutaj bez Ciebie. Babci nie ma kto zrobić rano kawy. Bagrusia musi zostawać sama, a my chodzimy na Twój grób. mam nadzieję, że jak odchodziłeś stąd to Cię nic nie bolało i nie cierpiałeś. jutro będziemy modlić się o zdrowie Twojej duszy. chciałabym, abyś wstawiał się za nami u Boga i podtrzymywał babcię za ramię. bardzo ciężko Jej bez Ciebie. przymnóż babci wiary. mogę obiecać, że nigdy babcia nie będzie sama bo ma nas. nie wiem co chciałabym Ci jeszcze napisać, wszystkie myśli gdzieś uciekają razem ze łzami. mam nadzieję, że wszystkie docierają do Ciebie Dziadziu. dzieci nie zdają sobie sprawy z tego, że już nie usiądziesz w fotelu, a one nie będą mogły się już do Ciebie przytulić. ja też do końca nie zdaję sobie z tego sprawy, że już nie będę mogła zamienić z Tobą zdania.. została pustka i cisza w domu. Dziękuję za każdą chwilę jaka mi była dana z Tobą spędzić. Dziękuję za opiekę nade mną, za rozmowę i jako dziecko dziękuje za wszystkie słodycze, które dostałam i mogłam ze smakiem zjeść. wiem Dziadziu, że zawsze będziesz obok mnie, choć fizycznie będzie bardzo  mi Ciebie brak. razem mieliśmy się bawić na moim weselu i miałeś zobaczyć swoje prawnuki. mam nadzieję, że kiedyś będziemy razem radować się w niebie.
Kocham Cię bardzo mój kochany Dziadziu.! tęsknię...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz