czwartek, 19 lipca 2012

I Can't Make You Love Me

I'll close my eyes
Then I won't see
The love you don't feel
When you're holding me


jak ja uwielbiam z Wami przebywać. chyba mam wahania nastroju. bo teraz łzy mam w kącikach oczu.. zbierają tam się powoli.. bo nie wyobrażam sobie tego wszystkiego. tego jak będzie miało być. to wszytko jak się potoczy.. nie powinnam jeszcze tak o tym wszystkim myśleć.. ale kurcze.. życie mamy jedno. za szybko czas leci.. a każdy ma tak naprawdę swoje życie..

dziś dziadek rozpoczął chemię. dostał tabletki, żeby tak nie wymiotował i przeciwbólowe. może się okazać też, że chemię będzie miał w Sączu. byłoby dużo lepiej. po prostu bliżej.. boję się...

w piątek do fryzjera. będzie robione coś. jeszcze nie wiem co. będzie kolorek. coś na mojej głowie się stanie. ale co.?

skinny love.


"W mózgu jest 14 miliardów neuronów, impulsy przebiegają z prędkością 700 km na godzinę. Większości z odruchów nie kontrolujemy. Na przykład dreszczy, gęsiej skórki ani wyrzutu adrenaliny. Nasze ciało podąża za instynktem. Dlatego tak trudno jest je kontrolować. Oczywiście zdarzają się impulsy, których nie chcemy kontrolować, a później tego żałujemy..."


już nawet Cię nie widuję. gdybym nawet widywała to ciężko było by mi rozpoznać tę osobę . ciało jakby podobne. ale..
ale ja też nie jestem ta sama. choć część mnie jeszcze stąpa po ziemi.



I need a love reaction come on now baby give me just one look

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz