sobota, 28 lipca 2012

Little Talks

trzeba coś zrobić ze sobą. trzeba się ogarnąć. bo jest jakaś masakra.


Projekt X. co jak co, ale mi się ten film podobał. "komedia" zaczęłam oglądać nie wiedząc co to za film. ale według mnie warto było. ciekawie zrobiony. punkt kręcenia nadaje dużego dynamizmu. niektóre teksty, gesty, sytuacje były śmieszne. meeeega impreza. kiedy.?

dziś siedziałam tyle w domu i ciągle jadłam aż mi wstyd. za to podjadanie...

z żadnej chmury taki deszcz. myślałam, ze już nie przestanie. nie lubię takiej duchoty. zaczęło tak padać gdy byłam już ubrana i prawie miałam wychodzić. okropne. tak, że tylko na chwilę byłam na zewnątrz po deszczu ale było okropnie.

Melek ma krótkie włosy. cały czas bym się nimi bawiła. a ja teraz widzę zniszczenia na swoich...

znachorka powiedziała, że bolący kark dziadka to od zawiania. chciałabym, żeby to było coś co da się wyleczyć.. dziś było gorzej. raz jest tak a raz tak. nic na świecie nie jest systematyczne.

wczoraj mi się podobało. długa rozmowa. na te właśnie tematy. kocham Cię.! wiesz.? dziękuję za wszystko. chciałabym więcej takich rozmów.. 

pasuje iść spać. SSzobranoc...

Sz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz