wtorek, 10 lipca 2012

Long Way

I'm playin' with the fairies
I'm drinkin' from their wine
I'm singin' to the music but
I know it's in my mind

w czwartek na rysunek. jutro czeka mnie dość długi dzień. mam nadzieję, że się wyrobię. trzeba "pokolorować" wszystkie kwadraty. trochę to zajmie. wiem. zwlekałam. no ale cóż. trzeba się sprężyć i tyle. w piątek (chyba) do Darka. pasowało by porobić zadania. myślę, że porobię w czwartek po wykładach..

w przyszły wtorek dziadek jedzie na chemię. do tego czasu mam nadzieję, że się trochę wzmocni. dziś coś słabo się czuł i ciągle boli go głowa.

powoli opadam z sił. wyjechałabym gdzieś by naprawdę odpocząć. przecież są wakacje. 




dlaczego kiedyś powiedziałeś mi, że mnie kochasz.? do tej pory siedzi mi to w głowie.

23.23

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz