wtorek, 17 lipca 2012

Otwieram wino




Popatrz jak wszystko szybko się zmienia,
Coś jest, a później tego nie ma.
Człowiek jest tylko sumą oddechów,
Wiec nie mów mi że jest jakiś sposób.


niby ciut jest lepiej. zastrzyki jakby ciut pomagają. ale nadal nie jest najlepiej. od jutra chemia. zobaczymy jak to będzie.

skończyłam figury. teraz już stół i tło i powinno być. mam nadzieję, że ogólnie bez zastrzeżeń. i czas zacząć jutro kartkę dla Gluty.. 

mówię sobie, że rano wstanę. a tymczasem siedzę do późna. rano wstać się nie da.. 

o dziwo dziś miałam niskie tętno. czuć było jak serducho wolniej bije. niskie jak niskie. normalne. ale jak na moje to niskie.. 

"W piramidzie Cheopsa stosunek sumy dwóch boków podstawy do wysokości wynosi 3,1416, czyli przybliżenie pi z dokładnością do czterech miejsc po przecinku."

 "Pięciu ludzi mieszka w pięciu różnych domach, z których każdy ma inny kolor. Wszyscy palą pięć różnych marek papierosów i piją pięć różnych napojów. Poza tym jeszcze hodują zwierzęta pięciu różnych gatunków.  
     - Norweg zamieszkuje pierwszy dom
     - Anglik mieszka w czerwonym domu
     - Zielony dom znajduje się po lewej stronie domu białego
     - Duńczyk pija herbatkę
     - Palacz Rothmansów mieszka obok hodowcy kotów
     - Mieszkaniec żółtego domu pali Dunhille
     - Niemiec pali Marlboro
     - Mieszkaniec środkowego domu pija mleko
     - Palacz Rothmansów ma sąsiada, który pija wodę
     - Palacz Pall Malli hoduje ptaki
     - Szwed hoduje psy
     - Norweg mieszka obok niebieskiego domu
     - Hodowca koni mieszka obok żółtego domu
     - Palacz Philip Morris pija piwo
     - W zielonym domu pija się kawę
Pytanie: Kto hoduje rybki? "

No i rozwiązanie też jest. i na dobrą sprawę tylko trzeba pogłówkować i wystarczy kartka papieru..



"Uśmiechnij się, nie martw się. Wszystko się kiedyś ułoży... dwa metry pod ziemią."



Wczoraj, gdy przeglądałam nasze stare zdjęcia poczułam Ciebie na mojej skórze... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz