czwartek, 1 września 2011

you always make me smile.!

no i dupa. to wszystko jest straszne i mnie przeraża. jakoś sobie tego wszystkiego nie mogę wyobrazić. po prosu masakra. a jeszcze Melek idzie do szkoły. nie chcę się wierzyć. bo czuję jak by ona wczoraj się urodziła a już tyle jest z nami. to jest niezwykle miłe, bo nie wiem co bym zrobiła gdyby miało jej nagle zabraknąć.

witaj szkoło. sprawdziany. kochani nauczyciele. moja klaso. a żegnajcie wakacje i robienie co się tylko chce. mama dziś pocieszając mnie, powiedziała że to nie pierwsze i nie ostatnie wakacje. ale ja na prawdę już za nimi tęsknię.! to jest okropne. trzeba brać tyłek i za wszystko solidnie się zabrać.. bo jak nie to będzie gorzko. jak sobie pomyślę o tym to aż normalnie wszystko mi wysiada...

nie lubię starych dewot co się czepiają o nic. i jak zaczną pieprzyć to pieprzą z pół godziny. bo przecież nic innego nie mają do roboty. więc do tego żeby nadawać są pierwsze. po prostu im się nudzi. takim staruszkom to przydała by się szkoła. by była rozwiązaniem ich problemów. a i państwo było by lepiej wykształcone.

tak szybko mija czas. a ja ciągle zapominam. w sumie to chciałabym więcej pisać. ale jak mam wenę. to jakoś tak jest nie po drodze. bo dopiero późno siedzę. a tak w ogóle to byliśmy w górach i było tak świetnie. zmęczenie, muchy, Bucznik, zgubione szlaki, pan na traktorze, lody, big bek, Rytro, panie, no, no, panie, strome podejścia, muzyka, maliny, Cyrla, zdjęcia, borówki, kartka i te wierszyki, Piwniczna, czernice, drzewa, dużo słońca, dużo widoków, zdjęcia, bydło-również takie nasze, Granica, wygłupy, śmiech, milczenie, kościół, pociąg do Tarnowa, autobus, burza, bus, Nowy Sącz, zachód słońca, gąsienica, woda, jeeejku to jest nie do opisania. takie małe, duże cuda.było tak fajnie i koniecznie to trzeba będzie powtórzyć. trzeba zaliczyć wszystkie pory roku. jesień swoją drogą ale chyba zimy najbardziej nie mogę się doczekać.

w sumie trzeba już lecieć spać. a jeszcze mam skończyć malować paznokcie. na szczęście znalazłam sukienkę mam nadzieję że będzie dobra. jutro muszę wstać jeszcze wcześniej bo przecież mój Melek. mam nadzieję że zdążę się wyzbierać. wtedy wszyscy będą się zbierać. no ale cóż.

a ostatnie dni wakacji bardzo mi się podobały. i normalnie nie wiem jak dziękować. i dzisiaj też było fajnie. lubię takie dni.

I to uczucie przemieniło go na zawsze. Prawdziwa miłość potrafi to zrobić z człowiekiem, a jego miłość była prawdziwa.
Nicholas Sparks-Pamiętniki
I tak jak dzisiaj to zrobiłeś.. 
To było magiczne.
Na chwilkę spojrzeliśmy sobie w oczy, zawieszając się w czasoprzestrzeni, po czym równocześnie spuściliśmy wzrok...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz