sobota, 16 lipca 2011

9 crimes

zimna woda najlepszym lekarstwem. dlaczego to nie chce zejść? gdybym tylko wiedziała od czego mi się to zrobiło. rodzinny lekarz wiele mi nie pomorze. potrzebuję specjalisty. mój błąd. mogłam iść wcześniej. i już bym miała z głowy. a tymczasem mam palce spuchnięte. swędzą i bolą. od czego robią się te bąble.?

przepraszam za to że taka teraz jestem. wiem, że nie powinnam. nie powinnam się złościć. nie wiem dlaczego tak jest. naprawdę tego nie chcę. a zwykła rozmowa z kimś doprowadza mnie do łez.. oczy same się szklą. a ja je wciąż powstrzymuję. tak być nie powinno. nie znoszę siebie. cały dzień znowu bolała mnie głowa i znów miałam niskie ciśnienie. może za niedługo mi to przejdzie. być może to przez ta pogodę. sama już nie wiem.

pielgrzymka.. już zapisani. jeszcze zapłacić i dopisać adres. i w zasadzie można iść. ale bliżej wszystko jeszcze nie jest określone.

pasowałoby już iść spać. ale jeszcze mi się nie chce. podejrzewam, że gdy tylko przyłożę głowę do poduszki, zasnę. ale ja nie chcę. nie chcę spać. dziś było takie piękne niebo..

Cóż ja bym chciała powiedzieć Tobie...? 
tak wiele, że w słowach jest to nie określone.

chciałabym kochać w słowach...
tak po prostu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz