niedziela, 30 stycznia 2011

Cię

ostatnio tak sobie rozmyślałam, wszystko co jest, jest przesiąknięte Tobą. i moje myśli, i mój pokój. i kuchnia, i każda wypita herbata, i szkoła, i nawet ten automat do kawy w Krynicy. to, że spojrzę przez okno i to, że jak stoję na czerwonym świetle i nawet gdy się świeci zielone, myślę o Tobie. i nie ważne czy jem, czy śpię, czy może rzęsy maluję. to jest nie ważne. wszystko jest namoczone Tobą. jest po prostu namoczone. tak jak mój sweter był namoczony Twoimi perfumami. i nie chciałam go wyprać. ale mama wzięła go do prania i pralka wypiła mi Ciebie.

i dziś nie będzie rozwodzenia się o dniu. bo niby po co.w kościele byłam. obiad zjadłam. film oglądnęłam. na łyżwach byłam. bla bla tralalala. nic więcej nie potrzeba mówić. nudy nudy nudy. mam nadzieję, że jutro nie będzie nudno. ferie się zaczynają. w końcu. i nie będę nic a nic planować. tylko po kolei spełniać to co za pomocą wyliczanki wypadnie. a wybór jest spory.

jeszcze sobie teraz poczytam. i sobie będę błądzić w mych marzeniach. a sen stanie się moim wsparciem. więc teraz hop do łóżka.

I nie mam ochoty robić tego wszystkiego bez Ciebie. I nie chodzi mi o takiego Ciebie w głowie.
                                                                                       Królowa Egoizmu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz